a busy sunday

Well, my parents forgot that I had to go to church at 8am today… Luckily I managed to wake myself up at 7.30, or else…..there wouldn’t have been any PA guy today =p So…. yeah, I managed to get to church at 8am, powered up the sanctuary..and then the speaker processor had something wrong!! So […]

[ Read More → ]

…..I can’t think of a title

Blerggh. What a day. Bleh.. I was waken up early in the morning because the neighbour at the back was (as usual) BLASTING music which really sounded lousy from where I was, and it was NOISY and LOUD, and you know….. Irritating…. But, I have to look at it in a positive way.. At least […]

[ Read More → ]

Friday is frying..

Haha, so guess what I did today? Yup, skipped school again…. I wasn’t feeling good… So, spent the morning resting, basically… But I had to go for CF, because I was supposed to play keyboard for Shannon… So, at 12.00 I started packing my stuff…to get ready for CF…. had to bring some equipment… that […]

[ Read More → ]

Why sleep?

I feel confused about certain things.. And happy, but at the same time also stupid. What’s wrong with me? I don’t know.. Anyway, I fell down with a mild fever this morning, probably because of the amount of injections I got yesterday.. so yeah, I was kinda dead and felt terrible in school this morning.. […]

[ Read More → ]

The end of June

Well, last post of the month… My left arm is hurting…. from all those jabs… imagine…record amount of jabs in a day!! Haha…anyway…There’s now nonsense chat in the chatbox between Me, Ewe Jin (ionStorm) and Dewgem. Don’t take any notice of what has been written there, most of them are jokes / nonsense… Anyway, back […]

[ Read More → ]

*JAB* *RKA*

Hmm…..the day of reckoning… Today was RKA day in school…. Nothing could be more interesting than that, right? =p haha… I finished my book already, so I decided to practise some of my piano on my desk….well…..practised my technique… .. and got the tips of my fingers all dirty from playing on the desk =p […]

[ Read More → ]

An overdue post posted late

Today….first had gotong royong in school… always to put on a good face for the parents tomorrow..Though I guess that some parents would see through it… Haha..nah, my school isn’t THAT dirty, but still, dirty, yeah. Had to pick up lotsa rubbish from the floor and from within the longkang.. disgusting school =p ..We also […]

[ Read More → ]

lost in thought

Madness, today was. Torture during English – oral… Pair work, a partner who wasn’t in class the whole week last week, whom I don’t know (I was forced to be with him), not that he’s bad, but still, disaster. ARRGH But really, I don’t know where all my friends are. I’m going to have to […]

[ Read More → ]